Reklaminių filmukų gamyba yra meno rūšis. Sukurti trumpą filmuką apie produktą ir prekę gali būti didelis iššūkis, juolab, kad visi norime, jog mūsų trumpas filmukas sudomintų potencialų klientą. Reklaminio filmuko kūrimas daugeliui žmonių gali būti painus procesas. Dirbant su reklama svarbu suprasti visą procesą, nes jis turi įtakos galutiniam produktui. Pagrindinis reklaminių filmukų kūrimo tikslas – sukurti reklamą, kuri efektyviai perteiktų jūsų žinutę. Tad kuriant filmuką, labai svarbu susidėlioti, ką norite pasakyti ir ką parodyti per labai trumpą laiką.
Kas yra vaizdo reklama?
Tai atrodo gana akivaizdu: vaizdo įrašų reklama yra reklaminis turinys, kuris rodomas prieš srautinį turinį, jo metu arba po jo. Tačiau kai kurie rinkodaros specialistai išplečia vaizdo reklamavimo apibrėžimą, įtraukdami vaizdo skelbimus su vaizdo įrašo turiniu, socialinių tinklų vaizdo įrašų skelbimus ir vietinius vaizdo įrašų skelbimus, reklamuojamus svetainėse, pvz., naujienų svetainėse, pramogų svetainėse ar el. prekybos svetainėse.
Dabartinė vaizdo reklamos padėtis
Rinkodara naudojant vaizdo įrašus nori įtraukti vartotojus. Tiesą sakant, 54 % vartotojų teigia, kad nori matyti daugiau vaizdo įrašų apie įmones ir prekių ženklus, iš kurių jie perka. Tačiau yra ir atvirkštinė pusė. Kitoje apklausoje 67% respondentų teigė, kad vaizdo įrašas su garsu yra labiausiai erzinantis reklamos formatas. Tuo pačiu metu rinkodaros specialistai nuolat mato puikius vaizdo įrašų skelbimų rezultatus, o 89 % teigia, kad vaizdo įrašų skelbimai gauna gerą tikslinę auditoriją. Tokia statistika, tiek gera, tiek bloga, rodo, kad rinkodaros specialistai turi būti ypač atsargūs kurdami vaizdo įrašo skelbimus, kuriuos auditorija suvokia kaip tikrai vertingą ir svarbią. Vaizdo įrašo skelbimo vieta taip pat turi reikšmės, nes siekiama, kad bet koks reklamos turinys būtų kuo mažiau trikdantis.