Elektroninės parduotuvės kūrimas: mitai, su kuriais susiduria daugelis

1 mitas: elektroninės parduotuvės kūrimas ir prekyba yra paprasta. Daugelis iš mūsų nori įsitraukti į elektroninės prekybos verslą, nes pavargome dirbti nuo 8 iki 17 valandos… Panašūs asmenys niekada negalėjo įsivaizduoti fizinės parduotuvės atidarymo. Dėl kokios priežasties e-prekyba yra unikali? Daugelis žmonių mano, kad internetinis verslas yra paprastesnis ir lengviau valdomas ilgainiui, o tai gali reikšti didelę jų sėkmę be didelio sunkaus darbo.

Realybė: elektroninės parduotuvės kūrimas yra labai varginanti užduotis, kurią reikia valdyti, nes neužtenka atidaryti internetinės parduotuvės. Interneto svetainės turėjimas – dar ne jūsų darbo pabaiga; reikia įdėti darbo reklamuojant įvairiose socialinių tinklų platformose, kurios leis jūsų verslui lengvai pasiekti esamus, naujus ir būsimus klientus.

2 mitas: klientų srautai atsiras savaime. Daugelis naujų elektroninės prekybos verslininkų mano, kad kai svetainė bus aktyvi, visi jų klientai automatiškai plūsta link jos ir pirks jų produktus. Tai vienas didžiausių klaidingų nuomonių, kurias kiekvienas gali turėti apie internetinį verslą.

Realybė: elektroninės parduotuvės kūrimas savaime nesugeneruos pirkėjų srauto. Norint pritraukti srautą į jūsų svetainę, labai svarbu, kad jūsų el. prekybos įmonė naudotų profesionalius rinkodaros metodus, tokius kaip SEO, PPC reklama ir kt., kurie aktyviai reklamuotų jūsų prekės ženklą konkurencingoje internetinėje rinkoje. Socialinės žiniasklaidos kampanijos, reklaminės kampanijos ir SEO rinkodara yra svarbios rinkodaros strategijos, kurios gali padėti skleisti informaciją apie jūsų verslą ir pritraukti potencialius pirkėjus.

3 mitas: elektroninės parduotuvės kūrimas ir valdymas yra pigesnis nei fizinė parduotuvė. Daugelis pradedančiųjų elektroninės prekybos verslininkų mano, kad prieš pasinerdami į internetinį verslą jiems tereikia turėti gerai suplanuotą svetainę. Jie mano, kad interneto dizainas yra vienkartinė investicija, kuri nekainuoja daug nei laiko, nei pinigų.

Realybė: elektroninė prekyba yra daug daugiau nei katalogas ir linksmas pirkinių krepšelis. Jūsų svetainės dizainas yra nuolatinė investicija, būtina norint pagerinti klientų patirtį. Negalite nepastebėti savo svetainės dizaino aspekto, kitaip klientai gali nepasitikėti jūsų svetaine ir manyti, kad tai yra sukčiavimas. Internetinės parduotuvės dizainas, saugumas ir išdėstymas yra trys svarbiausi dalykai, kurių niekada negalima ignoruoti kuriant svetainę.

4 mitas: socialiniai tinklai nepaverčia jūsų lankytojų pirkėjais. Dauguma naujų verslininkų mano, kad socialinė žiniasklaida sukuria tik prekės ženklo atpažįstamumą ir nepritraukia naujų klientų. Jie mano, kad tai tik platforma, per kurią galite pristatyti el. prekybos verslą vartotojams visame pasaulyje be galimybės konvertuoti.

Realybė: elektroninės parduotuvės kūrimas ir administravimas turi įtraukti socialinius tinklus. Naudodamiesi socialiniais tinklais galite reklamuoti savo verslą ir suteikti jam balsą. Jūsų darbo ar verslo atstovavimas internete suteikia jūsų prekės ženklui papildomo konkurencinio pranašumo, kuris niekada neužmiega. Dauguma žmonių savo laisvalaikį praleidžia socialinės žiniasklaidos platformose, tokiose kaip Facebook, Instagram, Twitter ir WhatsApp.

Parašykite komentarą