google reklama

Google reklama – būdas tapti matomiems internete

Pandeminiu laikotarpiu vyksta tikras elektroninių parduotuvių, bei e-komercijos lūžis. Užsidarius, ar kitaip apribotiems verslams, norintiems išsilaikyti,  teko keltis į internetą. Kiekviena parduotuvė nori turėti pakankamą klientų skaičių, tad natūraliai iškyla klausimas, kaip išgyventi šioje laukinėje konkurencijoje? Kaip pritraukti dėmesio? Atsakymas – nišinė google reklama, pagal iš anksto numatytą strategiją. Paprastai strategijas rengia profesionalūs specialistai ir agentūros, tačiau reikia žinoti pagrindinius įrankius – pagal ką matuoti reklamos efektyvumą. Tai yra, kur išleidžiate savo reklamos biudžetą ir apskaičiuoti atsiperkamumą. Apie tai šiandien ir norime trumpai pasikalbėti.

 

Svarbūs įrankiai, kuriais turi mokėti naudotis verslo savininkai:

  • Google analytics. Tai yra programa, kurios dėka galite sekti savo svetainės lankomumą. Yra galimybės filtruoti ir rūšiuoti duomenis pagal srauto šaltinį, datą, puslapius ir konversijas. Joje yra automatiškai sudaromi grafikai, bei diagramos. Tai vienas pagrindinių įrankių e-komercijoje. Galite išmatuoti reklamos duodamą naudą, ir matyti kiek svetainė sugeneravo pardavimų, kokia yra investicinė grąža ir potencialas augti.
  • Google search console. Tai įrankis skirtas organinei Google paieškai, kitaip dar vadinama trumpiniu SEO ( Search Engine Optimization). Ši programa nuo Google Analytics skiriasi tuo, jog čia galite pamatyti puslapio impresijas ( parodymus) natūralioje paieškoje. Pagal tai galite stebėti raktinių žodžių pozicijas. Paprastai Google reklama Adwords ir SEO vienas kitą papildantys veiksniai, duodantys geriausią rezultatą žinomumui vystyti. Tad vystyti reiktų abu būdus.
  • Google Keyword planner. Tai raktinių žodžių paieškomumo įrankis. Pagal kiekvieną raktinį žodį yra išvedamas paieškų per mėnesį vidurkis. Tad jis padeda pasirinkti raktažodžius, Jūsų planuojamai marketingo strategijai. Taip pat bus parodoma konkurencija, bei paspaudimo kaina šioje rinkoje. Tai smarkiai palengvina biudžeto planavimą ir galima lengviau įsivertinti turimas galimybes bei resursus.
  • Google Adwords. Tai yra pagrindinis įrankis kuriame nustatoma visa su reklama susijusi informacija. Galite nusistatyti kokius raktinius žodžius, kokioje vietoje ir kuriuo laiku rodyti, ir kam rodyti, Jūsų nustatytoje platformoje. Reklamos būna banerių tipo pačiuose tinklapiuose, ir kaip skelbimas Google paieškos sistemoje viršuje. Optimaliai nusistatyti reklamos strategiją, reikalingos atitinkamos žinios. Tad primygtinai siūlome įsigilinti į šiuos įrankius. Ypač, jeigu tai yra Jūsų pirmoji reklamos kompanija. Priešingu atveju, net ir mažiausios padarytos klaidos, kaip nenustatytas pinigų limitas reklamai gali smarkiai paploninti Jūsų piniginę.

TautosNamai kolektyvas pataria Jums kreiptis pagalbos į profesionalus, kurie turi atitinkamą patirtį. Ypatingai verslams, kurie pasiryžę investuoti didelius pinigus į reklamą. Šiuo atveju kiekvienas išleistas euras turi būti tikslingai. Taip pat patariame atsakingai rinktis reklamos specialistus, pasitikrinti Jų pasiektus rezultatus, su kokio lygio klientais jie dirba.

Parašykite komentarą