Dažnai žmonės net nesusimąsto, kad skaitmeninę reklamą jie mato net to nepastebėdami. Todėl reklamos agentūra drąsiai sako – požiūris į skaitmeninę reklamą iš kliento ir profesionalo perspektyvų skiriasi labai smarkiai. Klientas šiais laikais yra apkraunamas dideliu srautu informacijos, begale pasiūlymų ir naujai atsirandančių prekės ženklų. Tačiau kaip yra išsirenkamas pirkinys ar paslaugos užsakymas iš tokios gausios pasiūlos? Čia savo svarbų žingsnį žengia reklamos agentūra, kurios misija ir yra supažindinti ir parduoti produktą.

Reklamos agentūra ir kanalų komunikacijai pasirinkimas

Dažnai naršydami socialinėje medijoje, Google paieškoje mes matome užpirktas reklamas pažymėtas reklamos arba angliškai ,,sponsored’’ ženklais. Vienus tai erzina, kiti džiaugiasi atrasdami nematytas ar pamirštas naujienas. Tačiau kiekviena reklamos agentūra pasakys tą patį – reklamos reikia visur. Šiandieninė prekės ženklų gausa vis labiau apsunkina klientų sprendimų priėmimą, o naujiems žaidėjams – klientų pasiekimą. Tačiau, jei nori būti matomas – reklama yra vienintelis būdas, ar tai būtų mokama, ar iš lūpų į lūpas perduodama žinia. Reklamos agentūros gali padėti klientams atrasti jus, o jums savo klientus.

Reklamos agentūra savo klientams dažnai pateikia skirtingus reklamos kanalus pagal jų poreikius. Vienos reklamos geriau parduoda, kitos geriau didina žinomumą. Tačiau abu šie aspektai yra svarbūs įmonėms. Reklamos agentūra strateginius planus dažnai dėlioja atsižvelgdama ir į klientų biudžetą. Kuo jis mažesnis, tuo prasmingiau ir efektyviau reklamos agentūra nori jį išnaudoti bent jau pradžioje. Tačiau, kai įmonė gali skirti didesnį biudžetą savo viešai komunikacijai – reklamos agentūra gali pasiūlyti daugiau variantų, kuriuos išbandžius ir pasvėrus efektyvumą galima išsirinkti sau tinkamiausią.

Kokių reklamų mes nepastebime, bet jos veiksmingos?

Pamatę prierašą prie įrašo ar Google paieškos skelbimų ,,reklama’’ – mes visada suprantame, kad prekės ženklas mokėjo už tai, kad aš ją pamatyčiau. Tačiau reklamos agentūra sako, kad yra nematomų reklamos formų, kurios taip pat naudingos verslui, o klientai to nesuvokia kaip reklamos (na nebent dirba reklamos agentūroje). Viena iš tokių – reklamos agentūrose teikiamos SEO paslaugos. Kiekviena reklamos agentūra patvirtins, kaip svarbu yra SEO rodikliai. Puikiai reklamos agentūros atlikta svetainės optimizacija leidžia atsidurti aukštose paieškos sistemų vietose be prierašo, jog tai yra reklama. Svarbu žinoti ką ir kaip reikia su tuo SEO padaryti, kad pasiektumėte norimų rezultatų.

Dar viena ,,reklamos’’ forma – rekomendacijos ir atsiliepimai. Bene svarbiausias įvertinimas verslui yra teigiami vertinimai iš klientų. Reklamos agentūra pastebi, kad tokioje gausoje prekių ir paslaugų, žmonės dažnai pasikliauja rekomendacijomis ir atsiliepimais iš savo bendraminčių ar artimųjų. Tačiau teigiamas klientų įvertinimas ateina tuomet, kai paslaugos ar prekių kokybė atitinka visus kliento poreikius. Dėl to reklamos agentūra nesiūlo koncentruotis tik šioje vietoje, bet paprašyti klientų palikti atsiliepimus už gerą patirtį – nenuodemė.

 

 

Parašykite komentarą